ΙστορίαΠροϊόνταΔίκτυοΑνταλλακτικάΧρηματοδότησηΧορτοδετικές ΠρέσεςΜεταχειρισμένα
 
 

Νέα Σειρά 7 T4i: συνολική πρωτοπορία


Με κυρίαρχο, τον μοντέρνο σχεδιασμό του καπό και της καμπίνας, με πρωτότυπη και δυναμική εμφάνιση, με ένα νέο "PRO DRIVE” κιβώτιο ταχυτήτων και με τους δοκιμασμένους κινητήρες "BETAPOWER” το νέο τα τρακτέρ της σειράς 7 είναι έτοιμα να καλύψουν τις σημερινές απαιτήσεις στον αυξημένο ανταγωνισμό της αγροτικής οικονομίας.
Η Νέα σειρά περιλαμβάνει τρία μοντέλα εφοδιασμένα με τον νέο κινητήρα "F.P.T. NEF 6 CYL CR TAA” 6-κύλινδρο, 24-βάλβιδο turbo, με ηλεκτρονικό σύστημα έγχυσης καυσίμου "Common Rail”
Οι νέοι κινητήρες ικανοποιούν τους κανονισμούς αντιρρύπανσης "Tier 4 Interim" με την χρήση του καταλυτικού συστήματος SCR με τεχνολογία επεξεργασίας καυσαερίων, που μειώνει τους εκπεμπόμενους ρύπους, χωρίς να επηρεάζει την απόδοση του κινητήρα.Οι κινητήρες εδράζονται στο στιβαρό χυτοχαλύβδινο πλαίσιο (σασί), που στηρίζει τον κινητήρα και συμβάλλει στην σημαντική μείωση του θορύβου και των κραδασμών μέσα στην καμπίνα.
Το κιβώτιο ταχυτήτων "Roboshift" με 24 ταχύτητες σε 6 βαθμίδες προσφέρει επιλογές 4 ταχυτήτων "Powershift" εν κινήσει, και ενσωματώνει ρομποτική επιλογή βαθμιδών, καθώς επίσης υδροδυναμική ρεβέρ τοποθετημένη στο τιμόνι.Το κιβώτιο ταχυτήτων ελέγχεται ηλεκτρονικά με σειρά μπουτόν, που είναι τοποθετημένα στο πολυχειριστήριο του μπράτσου στο κάθισμα αέρος.Κατά παραγγελία διατίθεται κιβώτιο υπεραργών ( creeper ) ταχυτήτων που ανεβάζει τον αριθμό των ταχυτήτων σε 40 εμπρός και 40 πίσω.Το ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο πίσω ΡΤΟ, διαθέτει αναστρεφόμενο πολύσφηνο τελικό άξονα με 6 και 21 δόντια, που προσφέρει 4 ταχύτητες 540/540Ε/1000/1000Ε RPM.Ο ηλεκτρονικός έλεγχος του ΡΤΟ εξασφαλίζει πάντοτε απαλή και προοδευτική εκκίνηση των παρελκόμενων εργαλείων.Το υδραυλικό σύστημα κλειστού κέντρου είναι νέου σχεδιασμού και ενσωματώνει πρωτοποριακά χαρακτηριστικά ώστε να προσφέρει υψηλή απόδοση και μέγιστη αξιοπιστία.Το σύστημα είναι εφοδιασμένο με υδραυλική αντλία μεταβλητού όγκου που αποδίδει υδραυλική ροή 123 λιτ/λεπτ, για να λειτουργεί όλες τις υδραυλικές χρήσεις και να τροφοδοτεί μέχρι 6 ηλεκτροϋδραυλικές βοηθητικές βαλβίδες. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω σύστημα ανάρτησης με αισθητήρα αντίστασης (φορτίου) στις κάτωλάμεςέλξεως προσφέει μέγιστη ανυψωτική ικανότητα 9.300 κιλών και επιτρέπει χειρισμό των παρελκόμενων εργαλείων με μεγάλη ακρίβεια.Κατά παραγγελία το τρακτέρ εφοδιάζεται με εμπρός υδραυλικό ανυψωτικής ικανότητας μέχρι 3.500 κιλών, ια πρόσθετη εκμετάλλευση του τρακτέρ.Ο εμπρός άξονας (4WD) είτε σταθερός ίτε σπαστός με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, επιτυγχάνει γωνία στροφής 5ο και προσφέρει εξαιρετική ευελιξία.
Η "ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΚΑΜΠΙΝΑ" είναι ένα είδος "σαλονιού υψηλής τεχνολογίας" σχεδιασμένη να προσφέρει στο χειριστή, ένα λειτουργικό και εργονομικό περιβάλλον, με λογικά τοποθετημένα χειριστήρια για μέγιστη άνεση και εύκολη λειτουργία.Το εσωτερικό της καμπίνας, διαθέτει υψηλής ποιότητας κατασκευή και εμφάνιση τύπου αυτοκινήτου, για πρόσθετη άνεση του χειριστή.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TIER T4i FTP-NEF ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ SCR
Τα τρία μοντέλα της σειράς 7 είναι εξοπλισμένα με έναν νέο 6,7λίτρων "F.P.T. NEF 6 CYL CR TAA" 24-βάλβιδο, 6-κύλινδρο turbo κινητήρα με ηλεκτρονικό σύστημα έγχυσης Common Rail που αποδίδουν ισχύ από 190 έως 205 Hp. Η βελτιστοποιημένη τεχνολογία ηλεκτρονικής έγχυσης και την ενισχυμένη καύση, σε συνδυασμό με το σύστημα καταλυτικής επεξεργασίας καυσαερίων SCR (Selective Catalyst Reduction), επιτρέπουν στους νέους αυτούς κινητήρες να αποδίδουν αυξημένη ιπποδύναμη με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι νέοι κινητήρες "F.P.T. NEF 6 CYL CR TAA" διαθέτουν επίσης το σύστημα αύξησης ισχύος "Dual Power", το οποίο αυτόματα παρέχει επιπρόσθετη ισχύ και ροπή για να αντιμετωπίσουν τις απαιτητικές εργασίες ΡΤΟ και τις μεταφορές. Ο νέος σχεδιασμός του ανοίγματος του καπό παρέχει εύκολη πρόσβαση σε όλα τα τμήματα του κινητήρα για τα προγραμματισμένα service και τις συντηρήσεις.
Επιπρόσθετα, η εξαιρετική διάταξη του συστήματος ψύξης επιτρέπει τον εύκολο καθαρισμό του κάθε ψυγείου ξεχωριστά.

ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΣΑΣΙ)
Το χαρακτηριστικό των τρακτέρ της σειράς 7 είναι το χυτοχαλύβδινο πλαίσιο του κινητήρα (σασί) του με βάσεις απορρόφησης κραδασμών του κινητήρα, που βοηθά στην αποτελεσματική μείωση των επιπέδων θορύβου και κραδασμών εντός καμπίνας και ταυτόχρονα εξασφαλίζει την προστασία του κινητήρα.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ Η σειρά 7 μπορεί να εξοπλιστεί με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση(σπαστό άξονα) που επιτρέπει μεγαλήτερη ταχύτητα πορείας, καλύτερη πρόσφυση και εξαιρετική ευελιξία, τόσο στο χωράφι όσο και στο δρόμο, αυξάνοντας την άνεση του χειριστή, την ασφάλεια και την παραγωγικότητα.

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ
  • ΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΜΕ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΝΤΙΡΥΠΑΝΣΗΣ TIER 4 INTERIM
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ TURBO INTERCOOLER
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΣ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ DUAL POWER
  • ΜΕΤΕΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΗ SCR
  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΔΡΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΣΑΣΙ
  • ΜΕΓΑΛΟ, ΕΥΚΟΛΟΥ ΓΕΜΙΣΜΑΤΟΣ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ
  • ΤΑ ΑΝΟΙΓΟΜΕΝΑ ΨΗΓΕΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ
  • ΟΛΑ ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΑ ΣΕ ΕΝΑ JOYSTICK
  • 40 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΕΜΠΡΟΣ + 40 ΠΙΣΩ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕ ΕΡΠΟΥΣΕΣ
  • ΡΟΜΠΟΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΚΡΟΥΠ
  • AUTOSHIFT: ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ POWERSHIFTS


ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ "ROBOSHIFT" : ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ
Το κιβώτιο ταχυτήτων «Roboshift» με 24 ταχύτητες σε έξι(6) βαθμίδες (γκρούπ) προσφέρει τέσσερις ταχύτητες «εν κινήσει» στην κάθε βαθμίδα και διαθέτει αυτόματη σύμπλεξη των βαθμίδων και υδροδυναμική ρεβέρσα τοποθετημένη στο τιμόνι, και έτσι αποδίδει 24 εμπρός + 24 όπισθεν ταχύτητες.Η σειρά 7εφοδιάζεται με υπεραργό κιβώτιο (creeper) και αποδίδει 40 εμπρός + 40 όπισθεν ταχύτητες.
Το κιβώτιο ταχυτήτων ελέγχεται ηλεκτρονικά με μπουτόν, τοποθετημένο στο πολυχειριστήριο του μπράτσου τιμονιού στο κάθισμα αέρος και προσφέρει το «AutoShift» που επιλέγει αυτόματα την σωστή ταχύτητα ανάλογα του φορτίου, της στροφές του κινητήρα και της ταχύτητας, εξασφαλίζοντας την ασφαλή και ομαλή οδήγηση για μέγιστη άνεση και παραγωγικότητα.

ΥΔΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΡΕΒΕΡΣΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΡΓΑΝΩΝ
Τα τρακτέρ της σειράς 7 είναι εξοπλισμένα με υδροδυναμική ρεβέρσα που επιτρέπει στον χειριστή να αλλάζει κατεύθυνση απο μπροστά πίσω χωρίς την χρήση συμπλέκτη, απλά με την χρήση του λεβιέ της ρεβέρσας που είναι ενσωματωμένος στο τιμόνι. Η αντίδραση της ρεβέρσας είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη για προσαρμογή σε διάφορες συνθήκες. Τα ψηφιακά όργανα ελέγχου κρατούν πάντα τον χρήστη ενήμερο για την λειτουργία του τρακτέρ. Το ταμπλό οργάνων είναι σχεδιασμένο να ανακλείνετα με το τιμόνι ετσι ώστε να είναι πάντα ευανάγνωστο.

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΦΕΛΗ
  • ΑΝΟΙΓΟΜΕΝΗ ΟΡΟΦΗ
  • ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΜΠΙΝΑΣ(ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ)
  • ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΚΛΕΙΣΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΜΕ ΑΝΤΛΙΑ ΜΕΤΑΛΗΤΟΥ ΟΓΚΟΥ
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
  • 4-ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ PTO
  • ΑΥΞΗΣΗ ΙΣΧΥΟΣ ΡΤΟ ΜΕ ΤΟ DUAL POWER
  • ΤΕΤΡΑΚΟΛΩΝΗ ΚΑΜΠΙΝΑ ΜΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΤΩΜΑ
  • ΚΑΘΙΣΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΑΕΡΑ ΜΕ ΤΑΜΠΛΟ ΟΡΓΑΝΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΚΛΕΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΛΩΝΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
  • ΠΟΛΥΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΜΕ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ
  • ΑΝΕΤΟ "ΚΡΥΦΟ" ΚΑΘΙΣΜΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ
  • ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ


ΔΥΝΑΜΟΔΟΤΗΣ ΡΤΟ
Το ΡΤΟ προσφέρει 4 ταχύτητες: 1000, 1000Eco, 540 και 540Eco rpm. Ένα ηλεκτρουδραυλικό μπουτόν (P) ενεργοποιεί την ομαλή σύμπλεξη υτου συμπλέκτη ΡΤΟ, εξασφαλίζοντας την ομαλή εκίνηση του παρελκομένου.
Επιπρόσθετα, το σύστημα "Dual Power" αυτόματα αυξάνει την ισχύ όταν λειτουργεί το ΡΤΟ. Το σύστημα ενεργοποιεί τον κινητήρα να παρέχει αυξημένη ισχύ καθώς το φορτίο μεταβάλεται, επιτρέποντας την βέλτιστη χρήση του ΡΤΟ για την βελτιωμένη απόδοση και παραγωγικότητα του τρακτέρ.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ HEADLAND MANAGEMENT SYSTEM
Για την ασφάλεια του χειριστή , η σειρά 7 διαθέτει λειτουργία "Auto" που αυτόματα αποσυμπλέκει το μπλοκέ διαφορικού 4WD κατα τις στροφές στα κεφαλάρια.

ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ

Τα τρακτέρ της σειράς 7 μπορούν να προσφέρουν έως 6 ηλεκτρουδραυλικού ελέγχου βοηθητικές βαλβίδες μονής- διπλής ενεργείας. Η μία βαλβίδα ελέγχεται απο πολυχειριστήριο και οι υπόλοιπες με λεβιέδες ενσωματωμένους στο μπράτσο το οποίο περιλαμβάνει και ένα mini-joystick το οποίο ελέγχει τις υπόλοιπες δύο βαλβίδες για τον έλεγχο του εμπρόσθιου υδραυλικού και φορτωτή.



"LOUNGE CAB", A TRUE HIGH-TECH LOUNGE
Η «PREMIER» καμπίνα είναι πραγματικά τεχνολογικό σαλόνι, που επιτρέπει στον χειριστή να ελέγχει το τρακτέρ με την μεγαλύτερη ευκολία και άνεση.
Είναι σχεδιασμένη να προσφέρει στον χειριστή ένα ασφαλές, ήσυχο και άνετο περιβάλλον για πολύωρη εργασία στο χωράφι. Αυτή η 4κόλωνη καμπίνα με το επίπεδο πάτωμα ενσωματώνει πλήθος πλεονεκτημάτων που περιλαμβάνουν κάθισμα με ανάρτηση αέρα και μπράτσο με πολυχειριστήρια, μία κολώνα τιμονιού ανακλειόμενη και ρυθμιζόμενη τηλεσκοπικά, αυτόματο κλιματισμό υψηλής απόδοσης, λεπτή οροφή και φώτα LED και επιπλέον προσφέρεται ηλεκτρονικά ελεγχόμενη υδραυλική ανάρτηση καμπίνας.Το κάθισμα του οδηγού είναι εργονομικά σχεδιασμένο και έχει ενσωματωμένο πολύχειριστήριο εύκολο στην χρήση και έξυπνη διευθέτηση.
Το εσωτερικό της καμπίνας, με κατασκευή και φινίρισμα σε στυλ σαλονιού αυτοκινήτου, είναι εφοδιασμένο στην βασική έκδοση με θύρα USB. Με BLUETOOTH και 4 ηχεία, για μέγιστη άνεση λειτουργίας.

ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Το υδραυλικό κύκλωμα κλειστού κέντρο με μεταβλητού όγκοτ αντλία, παρέχει υδραυλική ροή 123 l/min στο υδραυλικό και στις βοηθητικές βαλβίδες, προσφέροντας άμεσα τον έλεγχο όλων των υδραυλικών λειτουργιών. Με επιλογες ανεβάσματος/χαμηλώματος άνετα ,ταξινομημένα στο πολυχειριστήριο στο μπράτσο στην δεξιά μεριά, το υδραυλικό εξασφαλίζει την ακριβή λειτουργία του παρελκομένου.
Προσφέροντας μέγιστη ανυψωτική ικανότητα 9300 kg, το υδραυλικό σύστημα ανάρτησης 3 σημείων είναι κατηγορίας III και εξοπλίζεται με ευαισθησία φορτίου στις κάτω λάμες έλξης για ακριβή λειτουργία του παρελκομένου.

«ΚΡΥΦΟ» ΚΑΘΙΣΜΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΝΤΟΥΛΑΠΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ


Οι συνοδοί μπορούν να συνταξιδεύουν, σε ανανεωμένο κάθισμα συνοδηγούμε πλάτη,το οποίο κρύβεται εύκολα και επιτρέπει άνετη πρόσβαση στην καμπίνα.